Skön vinterdag


Kommentarer
Postat av: Lennart

Vilken härlig vinter ni har, en massa snö. Det är så jag tycker att vintern ska vara. Hos mig är det bara en massa storm, regn och blask. Jag vill ha minusgrader och ett snölager liggandes på marken. Det är så jag minns vintrarna som barn. Jag tycker även om att köra bil på riktiga vintervägar, då känner jag mig verkligen hemma. Jag har min farbror och två kusiner i Edmonton, Kanada. Där blir det vinter ordentligt, ofta -40 och drivor med snö. Jag var med om det en gång när jag var runt 20 i Jämtland. Då frös dieseln i min bil. På något sätt kände jag att det var skönt eller härligt. Svårt att förklara. Kort sagt, en vinter utan snö är inte en riktig vinter helt enkelt.

2017-01-15 @ 18:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!