November!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh den plankan va super god!!

Svar: Det var den!!
Lisa Karlqvist

2016-11-06 @ 22:53:22
Postat av: Lennart

Ja, det har blivit november igen. Det är mörkt här när jag går iväg till hållplatsen men ljusnar lite på vägen dit när jag sen åker med spårvagnen till jobbet. Fast det är mörkare när jag åker hem. Jag önskar att det kunde falla ner en massa vit snö här som gjorde det ljusare. Många gånger funderar jag på att flytta till norrland, jag gillar landskapet hos er och folket. Men samtidigt vill jag bo i södern för jag älskar närheten till Tyskland.

Svar: här är det rädd slaskigt å trist just nu!
Lisa Karlqvist

2016-11-19 @ 18:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!