Reportaget i VF idag!


Kommentarer
Postat av: Charlie

Åh, jag gråter. Fan vad ni måste haft det tufft! Men tillsammans är ni jäkligt starka! Många kramar till er!!!

Svar: Så är det! Kram tillbaka
Lizaloop

2014-05-28 @ 13:51:47
Postat av: Frudin

Hej Liza. Har inte läst rapprtaget än, vet inte riktigt vad som hänt er. Tror jag minns att din man blev sjuk? Vad länge sedan vi skrevs! Blev glad när jag såg ditt namn och din länk hos mig.Ser att du fått en liten prinsessa! Vilka ljuvliga fotografier på henne och allt annat i ditt liv. Du är fantastisk på att fotografera. Det skulle jag också vilja lära mig någon gång. (Har faktiskt beställt en ny kamera men jag kan inget om sådant. Vad har du för någon? Förstår ju att det inte bara hänger på kameran, att du har gåvan att ta vackra bilder ockaå).Jag har beställt en Nikon D5200. Är det en ok sak?
Nu ska jag läsa artikeln och kolla hur din syster har det i bloggen också!

Svar: Kul att du kikade tillbaka, svarar hos dig :)
Lizaloop

2014-05-29 @ 14:04:23
URL: http://frudin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!