Traderaköp


Kommentarer
Postat av: Mia

Gott med en bonusledig kväll och härligt att slippa laga mat! Du får prata snällt o sjunga för bebisen, så kanske hen vänder sig...Kram!

Svar: ja precis!
Lizaloop

2013-01-16 @ 20:46:08
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Anna

Oj vad många du får göra ?? Antar att det är av en speciell anledning ,men skönt att bebis mår bra;);)

Svar: jo å det är skönt!
Lizaloop

2013-01-16 @ 22:28:00
URL: http://annaunga.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag fick fara på många ultraljud var fjärde vecka efter vecka 17 och blev tätare efter vecka 32.. Men är du orolig och så då ska du ringa dit då får du säkert komma in på en koll extra.. Men de flesta gjorde jag efter vecka 32 pga att de vill kolla blodflödet och syresättningen i navelsträngen.. Pga att de ville stilla min oro också.. De vill egentligen inte göra jätte jätte många innan vecka 32 fick jag förklarat.. Så även jag har haft turen att göra en del ultraljud ;)

Svar: Nu var det "bara" en undersökning men läkaren ville göra ett ultraljud för å titta på moderkakan eftersom de sist såg att den låg så långt ner, det är även därför jag ska tillbaka dit vecka 32 för då brukar den ha hunnit ligga till sig. Nu behöver jag ju inte vara så orolig när de kommit fram till vad alt beror på om allt som vart!
Lizaloop

2013-01-17 @ 18:08:04
Postat av: sara den rara

Vet inte varför mitt namn föll bort.. ;) Men vecka 32 och efter det såg man inte så mycket förrutom navelsträngen ;)

2013-01-17 @ 18:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!