Valborgsdikt skriven av Gamlan!


Kommentarer
Postat av: Lennart

Jag ska snart åka ner till Avenyen och titta på Chalmerscortegén. Den brukar vara trevligt och roligt med alla olika spännande fordon och spektakel. Solen skiner för fullt här nu, det blåser kalla vindar men det tycker jag inte stör så mycket. Har tänkt att jag ska skriva ett mail så vi kan försöka få ihop ett möte. Jag vill ju så gärna komma upp till er och hälsa på. Vore kul att få träffa er alla. Så ska jag även skriva och berätta om A, vi är förälskade och alldeles rusiga. Mailar er alla sen!

2013-04-30 @ 16:14:37
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se
Postat av: Lisa Karlqvist

Va kul Lennart!!!!!!!!! Jag skulle tro att jag är hemma i princip hela sommaren, så det är bäst du planerar med lucas, han är väl den som flänger mest, vore jättekul å ses, låter ju underbart härligt med rus också :) Blir glad för din skull!

2013-04-30 @ 17:32:05
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!