Tiden går!


Kommentarer
Postat av: Lennart

Tiden ja, tänk om man kunde stanna den... Nu har jag haft tre veckor semester = en vecka kvar. Dagarna verkar ta slut lika fort vare sig jag jobbar eller är ledig. Jag har alla bokstäver utom A på mitt körkort men jag har ingen lastbil så jag är inte till någon större hjälp där till flyttningen. Den här veckan har jag bara varit hemma och gjort inget vettigt alls, känns skönt. Förra veckan då jag gjorde min tur söderut i Tyskland var det sol och mulet om vartannat men den här veckan har det varit många dagar med sol och utan regn. Fast jag bryr mig inte om vädret mycket, sol eller regn spelar ingen roll för mig. Jag är inte mycket för att ligga på en strand och sola eller bada.

2012-07-27 @ 16:35:13
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se
Postat av: Lizaloop

Det var ju synd :P Fast nog blir man glad av solen även om man bara sitter inomhus :)
Inte gjorde du nån tripp hit i år heller, du borde skämmas!!

2012-07-27 @ 20:54:06
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!