En stugdag!


Kommentarer
Postat av: Gempa

Så roligt att få vara uppdaterad av vad ni har för er där uppe!! Tråkigt att någon blivit sjuk, hoppas det vänder! Kram kram

Svar: Kul att du tycker det, ja nu får man hålla alla tummar man har på att hon blir frisk!!
Lizaloop

2012-08-18 @ 00:53:37
Postat av: Lennart

Har varit dålig på att titta in till dig på ett tag så jag tänkte att jag måste göra det nu och säga hej. Det ser ut som att ni har haft det soligt och skönt i sommar. Känner mig lite dum att jag inte tog en tur norrut på semestern, ångrar det en aning. Jag måste bättra mig!

2012-08-18 @ 16:44:59
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!