snart påsk...


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vill till VÄNNÄSBY!!!!! Jo just det, jag SKA ju dit nån dag, gud vad spännande..hoppas verkligen jag hittar nåt kul. Din vas är jättesnygg...

Det låter spännande med såna dolmar, blir Dolmadas a la Lisa...:-))

2011-03-17 @ 10:55:37
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Mia: vännäsby är bra, har även hört att det ska finnas en sketabra returmarknad/loppis i lsk, vid bilbesiktningen!

2011-03-17 @ 13:04:34
Postat av: AnnaKK

Påsken är väl riktigt mega-sen i år? Fast jag känner också att det är tid för att ta fram påskpyntet nu - och lixom hjälpa våren lite på traven med det... :-)



Men några påskliljor på köksbordet kan man dessutom lättare uthärda snön utanför fönsterna...



Trevlig helg!!

2011-03-18 @ 07:55:06
URL: http://annakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!