Vince och skatorna...


Kommentarer
Postat av: Mia

Men jisses, är dom så fräcka o närgångna???? Kaxiga rackare...

Vilket gulligt hus Vince har fått, riktigt fint, juuuuuu L

Fy attan för att gräva i den här värmen, själv har jag jobbat två timmar idag, nu ska jag till Örjan o köpa blommor till balkongen, sen ska jag följa med Annika till stugan, ska bli kul!

2011-06-10 @ 09:28:26
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Britt-Inger

ha ha ha frän bild där katten ligger och latar sig och skatorna hoppar runt honom. De är nog lurt att han har varit och tullat i boet för skatorna om de är så arga på honom

2011-06-10 @ 12:00:08
URL: http://cabam-cabam.blogspot.com
Postat av: Lisbeth

Cool katt ni har. Vår skulle aldrig ha låtit dom komma så nära. Han var helt galen o sprang med dom upp i träden Dom flög iväg och han satt kvar med lång nos. I helgen får det bli slappning. Nästa helg blir det till att ta tag i lånesommarstugan.Har en känsla att det blir fullt upp.

Ha det så gott

2011-06-10 @ 21:51:05
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Verran

Har ledig helg iaf och galen som jag är så har jag först grävt upp en blomrabatt hos en vän och sen grävt en ny hemma hos mig och planterat alla blommorna där - i hetten. Jag är galen.... Men är iaf ute i solen om man ska se det så :)

2011-06-11 @ 15:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!