Coolstuff


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Har du sett på fototrissen där kan man vinna prylar från dom

Lite kul saker ungefär som en variant på Buttericks

Sköt om dig

2011-12-01 @ 11:33:00
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Verran

Jag med! Jag med! Har just upptäckt nackdelen med touch telefon och vinterkyla (nåja, såååå kallt är det väl inte, men det kanske blir).

2011-12-01 @ 14:07:50
Postat av: AnnaKK

Och jag som tycker det kan vara kinkigt att öppna min touch-mobil barhänt ibland!? 8-X Vet i sjutton varför, men jag kanske helt enkelt är för gammal för sån modern teknik!? <:-)

2011-12-03 @ 14:12:37
URL: http://annakk.blogg.se/
Postat av: Malle o lilla R

Hahaaaaaa, faktum är att jag också har irriterat mig på det där när det är vinter....men å andra sidan min förra iPhone3a tålde inte kyla ens- den lade av och slocknade i minusgrader och vaknade till liv först efter någon timma inomhus :/ . Vi får se hur denna funkar, kanske är bäst att kolla det innan jag köper vantar ;)

2011-12-03 @ 21:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!