Blåbär!


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Då får vi hoppas att du gör lite fynd i dina vänners gadrober! :-) Festkläder är ju rätt tradigt att köpa med tanke på både vad de kostar och hur ofta de blir använda, så kan man låna istället är det ju perfekt!



Tror inte jag skulle få ihop ens en deciliter blåbär om jag så letade hela veckan... Det finns verkligen inga såna här i år!?! Men lingon är det skapligt med, fast jag har kvar sylt från ifjol så jag tror itne jag bryr mej om att plocka nya. Lär behöva platsen i frysen till annat - det är ju snart älgjakt, tex! (Eller snart och snart, men om 1½ månad).

2011-08-24 @ 09:10:04
URL: http://annakk.blogg.se/
Postat av: Sara

Fullt upp :)

Joo, nog finns det bär. Både lingon och blåbär i massor.



Ha en bra dag!

2011-08-24 @ 09:55:53
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Malle o lilla R

Blåbär är toppen!!!!

2011-08-25 @ 21:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!