OnOff = Rövhål


Kommentarer
Postat av: Matmia

MÄ!!!! Sån't beteende är oacceptabelt...jag fattar nada! Garanti är garanti, punkt slut! Och sen resten, ja, det är ju bara att beklaga företaget, inte vinner dom kunder på det...

2010-09-21 @ 16:19:10
Postat av: Mötley Annika

Be farsan slå en pling får du nog igen pengarna !!!

2010-09-21 @ 17:11:48
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Liza,du är ju så överlägsen..Vilka skitgubbar..Skulle ALDRIG ha gett mig..Skulle ju fått ett frispel på dom så dom fick väl ringa polisen..



Likvärdigt var det för mig oxå,fast på Phone House i Kungspassagen..Köpte en telefon där som inte funkade som jag ännu står o betalar för.Håller med Annica..Du kan ju inte behöva betala nåt för detta..????Spräng butiken..

2010-09-21 @ 17:23:00
Postat av: sotarlena

Jo dom kan allt ta batalt för allt. Jag var själv ut för det, köpte en skrivare på Media Markt, den gick sönder precis när garantin gått ut. Jo men tyckte jag ett kostnadsförslag vill jag ha på vad dt skulle gå på och laga den. Ja visst säger dom men ett kostnadsförslag går på 800:-. Hmm skrivarn kosta 500:- när jag köpte den så jag tror inte dt är värt att ödsla pengar på den. Förut har ALDRIG kostnadsförslag kostat nåt. Vart är Vi på väg, dt är ju sjukt.

2010-09-21 @ 19:04:35
Postat av: Anna

Oj, då! tycker det var väldigt dåligt gjort av onoff....



men jag skulle vilja vart lite på avstånd o kikat när du var ARG ;)



ha en bra kväll!

2010-09-21 @ 20:46:31
Postat av: Lucas

Att du inte kastade kameran i ansiktet på de - vilka rubriker. Näe vi går på Torget på lördag och protesterar mot ON-OFF det får hädanefter heta FUCK-OFF och så struntar vi alla helt enkelt i att shoppa där nu!



Hallå alla ute i stora vida världen

"Bojkotta On-Off" de är lika värdelösa som Sverigedemokraterna..

2010-09-21 @ 22:21:45
URL: http://lucas1962.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Hm... Ja, vad ska man bara säga... Men jag förstår sannerligen att du blev förbannad!!!



Har aldrig råkat ut för något sånt, men har blivit varnad vid nåt tillfälle när jag lämnade in en mobiltelefon att om det INTE var ett fel som omfattades av garantin så skulle jag få betala minst den där "undersökningsavgiften"... Men den gången gick det på garantin, men det börjar så klart bli viktigt för oss konsumenter att lära oss vilka fel som sorteras i vilken hög; garanti eller inte garanti... Och det kan nog vara ganska godtyckligt, misstänker jag, och därmed även rättså omöjligt för oss att göra... SUCK!!! Men att vi lixom ska skrämmas bort från att använda oss av garantin överhuvudtaget genom dessa hot (som i ditt fall då blev ett löfte... Hm!) om att det KAN kosta, är ju ändå rätt horribelt...



Klart man inte går tillbaka till en sån affär nästa gång man ska köpa nåt!!! >:-I

2010-09-22 @ 07:20:59
URL: http://annakk.blogg.se/
Postat av: anna

nej det var det värsta jag har hört!!! jag tycker du ska ta kontakt med konsumentverket omgående! så där får det inte går till ,,du skulle i såfall ha blivit meddelad när du lämnade kamera att det kommer att kosta 795:- i "undersökningsavgift" ,, men hur som helst skulle det där ha gått på garantin då det är ett tillverkningsfel från fabriken. . .du har två år reklamationsrätt..... och dessutom kvittot!!!reklamera kameran!!eller kontakta sony, eller en högre chef på ONOFF..ha en bra kväll..

2010-09-22 @ 21:24:18
URL: http://annaunga.blogg.se/
Postat av: EVA

VILKET JÄVLA SÄTT !!!

Så får det inte gå till...anmäl via konsumentombudsmannen...skulle jag ha gjort !



Själv handlar jag inte på ON/OFF då jag hörde att det visst var nån typ av kyrka/sekt som låg bakom den affären...



***

KRAAAM EVA

2010-09-23 @ 09:41:21
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men nå så överjävligt förbannad jag skulle bli!!!!!!!!! Låter som om vi får åka dit me dunken å tutta på nån kväll ;)

Ja man ska då aldrig sluta förvånas och jag ska å dina vägnar bojkotta skitstället så länge jag lever!!!!!!!!!

Kram

2010-09-23 @ 19:12:41
URL: http://teresiagok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!