Dripp dropp dripp dropp


Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

vad läckert med isdropparna på flaggan. Det är så härligt när snön smälter bort allt mer nu.



jag önskar dig en fin dag!

2010-03-18 @ 15:04:42
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: sotarlena

Läckra bilder med istapparna, flaggan kände jag igen från Annikas blogg.

I stan var det värsta snöovädret idag och det hade visst kommit hit när jag kom hem. :(

Va bra Ni har ändrat så man kan kommentera igen.;)

2010-03-18 @ 18:52:24
Postat av: Malle o Zassa o Rakel

ja när det såg ut så här i Gbg så kom de med gubbar o kranar och högg ner från taken och satte snubbar på skottning med skyddslina...det var fart här då. Nu är taken rena igen. Skönt. Bort dumma snö bort- det var trevligt dec-feb men nu vill jag ha VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR

2010-03-18 @ 22:21:43
Postat av: lizaloop

lena: har inte ändrat nåt så det måste varit fel på blogg.se...

2010-03-19 @ 21:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!