Nu jäklar är det rent!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja rent å fint är det hemma hos er:) Ska försöka städa lite här oxå men Kaan vill ju "hjälpa till" hela tiden så det är svårt att använda medel. Får bli när han sover:)

2010-02-16 @ 19:51:23
URL: http://teresiagok.blogg.se/
Postat av: sotarlena

Ja Du verkar då ha fått rent överallt. Du får gärna komma hit oxå!!

2010-02-16 @ 20:02:55
Postat av: Magnolia

Det vore något för mig det - en gratis fotobok! Jag har nämligen just precis bestämt mig för att ta tag i eknomin rejält och se till att dra åt svångremmen bara för att jag egentligen är less på att slösa pengar på tjafs.....

2010-02-17 @ 11:26:35
URL: http://spara-slosa.blogspot.com/
Postat av: Mötley Annika

Å ni fick semlor ni hörde jag rykten om ????

2010-02-17 @ 13:46:00
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Kom Fortabel?

Halli Hallå.



Här kommer en liten fråga då:



Er soffa så snygg och elagant.!

Sitter man i den skönt,

eller mer likt en gammal tant?



Är ryggstöden tillräckligt höga, för nacken?

Eller trillar hela knoppen ner i backen?



Sol vind och vatten

Från N och hennes "2 katten".

2010-02-18 @ 08:56:22
Postat av: Lizaloop

Hanna: Ja nog hinner du städa ska du se! Om inte idag, så kanske imorgon ;)

Lena: Jo men tyvärr är djuren inne i en lossahårperiod tror jag så det håller inte så länge tyvärr!

Magnolia: Ja men passa på nu medans det är gratis!!

Annika: Jojjomänsan!

Kom fortabel: Fnissar... Eftersom du frågar så svarar jag...

Man sitter skönt i den...men man ligger ännu skönare ;)

Ryggstöden är dock inte så höga, därför har vi köpt till de där runda kuddarna så man kan ta en sån baki nacken om man vill!!

Kul med en liten dikt =)

2010-02-18 @ 14:59:13
Postat av: Saras Inredning

Ojoj du har så fint så fint :)

Men du den där maskinen verkar ju vara hur bra som helst?!

Alltså jag vet ju inte riktigt hur det såg ut innan - men du har superfint iallafall!



Fönstren?? Vilken grej :)

2010-02-18 @ 16:47:16
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!