Julveckan...


Kommentarer
Postat av: Gempa

Hoppas ni får en skön jul trots allt! Så hörs vi när jag kommer hem! Då kanske det blir en tripp uppåt! Kram kram kram

2010-12-21 @ 11:08:39
Postat av: Lucas

Håller helt med!

Nästa struntar vi allt som heter julklappar och så far vi utomlands i januari.. det vore väl nåt??



Hmm vem ska vi lämna hemma som kan ta hand om alla djur..



Nåja det löser sig!



Snart dags att jobba är allmänt less på mitt stökiga hem..

Men jag tror det är kylan, snön och allt runtomkring som gör att man tappar gnistan.

Ta med lite energi från Källan till Hällnäs.

2010-12-21 @ 14:23:45
URL: http://lucas1962.blogg.se/
Postat av: Anonym

En utlandssemester, det ska ni absolut unna er!!!!!!!!!!

Perfekt julklapp till varandra =)

God Jul min liza <3

2010-12-21 @ 15:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!