När markus är här blir det alltid


Kommentarer
Postat av: sotarlena

Varför köper Du våffelmi?? Det är ju så enkelt att göra själv, säkert billigare oxå. Jag har ett bra recept (som INTE fastnar i järnet). Hör av Dej så kan jag maila det.

2009-09-19 @ 13:53:20
Postat av: Lizaloop

Lena: Du vet att jag behöver inte bry mig alls, för markus både fixar våffelmix och gräddningen ;)

Men receptet kan du ju maila ändå, kan ju vara bra att ha till någon annan gång :)

2009-09-19 @ 17:06:13
Postat av: Lennart

Fast jag är en sån dålig matlagare så tycker jag att våffelmix är fusk. Då jag gör våfflor så blandar jag min egen smet. Så mycket kan jag i alla fall.

2009-09-19 @ 20:21:42
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!