Frodo!


Kommentarer
Postat av: Mia

Är det årets lucia som poserar här nu??? L

2009-11-23 @ 15:50:47
Postat av: Ulrika Persson

Hej Lisa!

Kul att träffa dig igår.

Jag gillar ditt sätt att "fixa" till foton med roliga ramar, bakgrunder och dylikt. Kanske du kan lära mig lite så jag kommer igång? Ni verkar ju hålla på med nån typ av byteshandel av tjänster i Hällnäs, kanske jag kan hjälpa dig med något? Fundera på det!

Ulrika

2009-11-24 @ 07:29:16
Postat av: Lizaloop

Mia: Jajjamän!

Ulrika: Klart jag kan lära dig litegrann! Vi tar det när du kommer och får programmet, skivan är utbränd och klar!

2009-11-24 @ 10:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!