Duktigt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Nämen vad avis jag blir!! Stor och tjusig altan får du. Ojoj.. därifrån kommer många blogginlägg att komma framöver misstänker jag. Alla sommaren och höstens fester =)



..suck...



Jaja, vad är väl en bal på slottet..



Slingor vore tokcoolt i allt detta. Men jag har köpt en toning - kaffe. Jaja, kanske lite tråkigt men jag tror det blir snyggt oxå. Gammalt tebaxt, ja alltså för en sisådär 10 år sen hade jag mycket olika färg på håret. Inflätade rosa och blå slinger, det var riktigt riktigt snyggt.



Tjingtjing//Z

2009-05-13 @ 14:05:59
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Sara den rara!!

Det blir ju kalasbra det där!! :)

2009-05-13 @ 15:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!