Växtkraft


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Jag gick på semster alldeles nyss! Så skönt!!! :-D



Mmmm, helt otroligt hur det kan växa genom asfalt så där... :-)



Pool skulle man nog ha nu, ja... Men kilar jag iväg och köper en så blir det väl bara kallt och regnigt resten av sommarn, så jag låter nog bli!? ;-)



Faktum är att vi var väldigt nära att köpa en för 7-8 år sen eller nåt, men då blev det en studsmatta istället. (Typ något år innan alla andra också skaffade sån). Den är å andra sidan förbrukad nu, så platsen till poolen finns ju... Hm!? 8-)

2009-06-30 @ 10:13:24
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Fina bilder! Det är verkligen fantastiskt vad starka en del växter är. Å andra sidan rensade jag massor med ogräs i helgen så alla växter känns väl inte lika fantastiska :)

Låter underbart med pool, hoppas det varma vädret håller i sig!

2009-06-30 @ 12:15:45
URL: http://seagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!