Till Svante!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Vilka sötnosar!

2008-02-14 @ 07:19:37
Postat av: Annas pytt

En liten titt upp till Norrland så här i morgonstunden. Du, det har varit svårt för mig att skriva inlägg hos dej...får hoppas att det går idag. Usch, när jag läser om dina vänner som dött i knarket...så många! Själv känner jag inte ens någon som knarkar..vad jag vet i alla fall. Det är ju inte så synligt, som man lätt får för sig.Sköt om dej/ Anna

2008-02-14 @ 07:32:11
Postat av: Lisse

Svante längtar!! Han saknar Frodo så mycket!!

2008-02-14 @ 08:44:26
URL: http://www.lisses.blogg.se
Postat av: Fru A

För att jag var GRYMT sugen på att shoppa kläder - men lyckades behärska mig. Ska sanningen fram vände jag först i kassan...

2008-02-14 @ 09:13:13
URL: http://barnavnorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!