Tack för idag!


Kommentarer
Postat av: Lennart

Vilken smaskig tårta! Den smakade härligt gott tror jag. Och vilka underbara blommor. Den ena måste vara en orkide. Det fick jag från jobbet när jag fyllde en gång. Tyvärr så dog den. Den där med underliga lila och gröna blad gillar jag. Vad är det för blomma? Förlåt att jag inte har tittat in till dig på länge. Jag känner mig less, mer säger jag inte här. Mailar er alla sen.

Svar: Tack för titten, jag vet inte vad den där roliga blomman heter, det var en födelsedagspresent, jag hoppas att den håller sig vid liv!Tårtan var god, bättre dagen efter, precis som vanligt med andra ord, vi får höras via mail, kram!
Lizaloop

2016-04-24 @ 16:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!