Önskeschema!


Kommentarer
Postat av: Lennart

Jag har jobbat väldigt olika arbetstider i mitt yrkesliv. När jag var 20 jobbade jag som brevbärare och klev upp 4 på morgonen. Sen jobbade jag fram till 13 eller 14 och var sen ledig. När jag körde buss och lastbil jobbade jag lite hur som helst om dagarna och nätterna. Men jag upptäckte att det passar inte mig, min mage tog stryk och mådde inte bra. Så jag är nöjd med att jobba kontorstid, 8 till 17 och med flex. Men det är många dagar jag stannar kvar en, två eller kanske tre timmar extra för att ordna och klara av saker som har blivit liggande. Ofta struntar jag i att ta ledigt på klämdagar också för jag har ändå inget att göra då så jag kan lika gärna jobba. Ibland ordnar jag med grejer hemma och så blir det övertid även då.

Svar: Ja nog kan det vara bekvämt med samma tider varje dag, det är lite både och det där, ibland kan det ju vara skönt med sovmorgon också eller en ledig dag mitt i veckan..!
Lizaloop

2013-02-14 @ 20:36:03
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!