Hemma!


Kommentarer
Postat av: Lennart

Att vara på Spa verkar trevligt, att bli ompysslad och bada lite så där. Har varit på mini-spa en gång. Var på en kort behandling då jag blev insmord i tångalger och något annat över hela kroppen. Sen blev jag invirad i plastfilm och fick ligga på britsen en timme och bara existera. Tror jag somnade en stund under behandlingen. Det var så skönt att bli mjukt masserad med den där geggan så jag slappnade av totalt. Sen fick jag duscha av mig och då var min hud alldeles len och fin över hela kroppen.

Svar: Absolut skönt att åka iväg på spa, det bästa är att vattnet i bassängen där är så himlarns varmt å skönt!!
Lizaloop

2013-02-21 @ 18:40:00
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!