Första snön har kommit...


Kommentarer
Postat av: Mia

Kul att ni blev nöjda med vistelsen på Hotellet..

Man behöver verkligen få åka iväg och bli lite bortskämda ibland, så är det ju lagom långt också...

2011-10-23 @ 11:53:26
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Vilken blomma.

Jag drömmer om att ha blommor i fönstren men allt dör. Mitt sista inköp var 2 små kaktusar. Även dom har dött. Hopplöst fall Skulle vara kul att få se något du tillverkat i glas.

Fortsätt att ha det mysigt tillsammans

Kram



2011-10-23 @ 19:20:55
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas ni mår bra ,tänker på er och saknar er!

Jessica =) <on off)

2011-10-23 @ 21:50:13
Postat av: Malle o lilla R

Kortspel är roligt, det var verkligen länge länge sen jag spelade kort. Förr...när jag jobbade på Volvo så spelade vi varje rast. Jag får lära lilla R att spela ;)

2011-10-23 @ 22:12:57
Postat av: AnnaKK

Hotellweekend låter faktiskt mycket bättre än firmafest. :-) Men samtidigt är det ju synd att Peter inte ska känna sej kry nog att hänga med sina jobbarkompisar på fest. Hoppas att det snart kommer tider när det inte är några problem längre - och han över huvudtaget kommer att kunna ta igen sånt som har fått stå åt sidan sen han blev sjuk och så där.



Klart mycket roligare blad på den nya orkidéen - jag har bara såna som de som står jämte den, och de ser verkligen inte mycket ut för världen när orkidéerna inte är i blomning... <:-) Fast dina ser åtminstone ut att vara gröna! Jag har misskött mina så de bitvis har gula och gråa blad... :-X Rynkiga är de också, förresten... Suck!

2011-10-24 @ 13:18:56
URL: http://annakk.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Så fint det är med orkidéer!

Hoppas din start på veckan har varit bra!

2011-10-24 @ 19:22:18
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!