Storodlarn...


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Kul att följa och se växtligheten. Den har ju kommit bra på väg. Tror jag vet någon som har gröna fingrar.

Sen var det ju där med vatten temperaturen Där hade nog jag hoppat i. Annars är jag en riktig badkruka.

Ha det gott

2011-06-16 @ 20:05:35
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Lennart

Min kompis Gerhard i Tyskland och hans granne Ulli planterade tomater då jag var där i maj. Det hann inte växa så mycket så jag tror att jag ska maila och fråga hur det går med det hela. Ulli hade fått några plantor från en kompis som hade gödslat med något supermedel. PLantorna såg riktigt stora ut! Får nog höra med henne hur det har gått också.

2011-06-16 @ 22:22:13
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Kul att det går så bra med odlingarna! :-) Och ett växthus gör nog susen - känns inte som att jag ska odla något mer förrän jag har ett sånt igen, fast då vill jag ha ett mycket större än det jag hade förr som bara var ett par kvm stort (litet...).

2011-06-20 @ 09:06:20
URL: http://annakk.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Lisbeth: Visst är det kul, endel saker kan man ju se från dag till dag hur de växer!



Lennart: Du får nog be henne skicka nåt kort!



AnnaKK: Ja jag ser fram emot växthuset, det ska bli spännande, nog för att det har funkat med pallkragar med glasrutor på, men det blir ju liiiite mer yta nu ;)

2011-06-20 @ 09:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!