Nät, inget nät?!


Kommentarer
Postat av: sotarlena

VAr har Du hittat blommorna??? De små vita där är mandelblommor, de doftar lite starkt av bittermandel. Var har Du funnit dom?? Visste inte att dom växte här uppe. Har inga sett sen jag flytta från Gotland i ungdomen. Skulle så gärna få plocka såna igen.

2010-05-21 @ 11:48:37
Postat av: Lizaloop

Lena: Dom växer fulla min gård.....

2010-05-21 @ 11:57:40
Postat av: AnnaKK

Se där, ja, där var den på plats! :-)



För många herrans år sen gjorde jag och maken en sån där liten pöl med hjälp av dammduk - och det blev ju inte alls så snyggt som med de här färdiga dammarna. Kommer att bli super med blommor och växter omkring! :-)



Hoppas ni har fått nätet fixat nu!? För himla tradigt när man blir utan gång på gång på gång...



Trevlig (jobbe-)helg! :-)

2010-05-21 @ 16:43:21
URL: http://annakksfoto.blogg.se/
Postat av: sotarlena

är Du hemma??....kommer till Dej och luktar och plockar.. om jag får?

2010-05-22 @ 11:29:47
Postat av: Anna

vilken fin liten damm ni kommer att få!

2010-05-22 @ 20:23:00
URL: http://annaunga.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nä va trist att vara utan nät!! Hade det varit jag hade jag blivit galen för det är min livlina till "omvärlden" !!!!

Hoppas du får en massa hjälp att gräva ner den fin poolen, kommer bli superfint:)

KRAM!

2010-05-24 @ 11:25:40
URL: http://teresiagok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!