Arbetarnas dag...


Kommentarer
Postat av: Nittiosjuan

Argghh, jag blir så avundsjuk........... Kom hit och gräv en damm till mig med. Please! :)

2010-05-29 @ 09:14:56
URL: http://nittiosjuan.blogspot.com
Postat av: sotarlena

Oj vad Du har jobbat, å fint har det blivit oxå.:)

2010-05-29 @ 12:07:46
Postat av: Lizaloop

Nittiosjuan: Lätt, har du lika sandig jord som här är det inga problem ;)

'Lena: Tack tack!

2010-05-29 @ 12:14:52
Postat av: AnnaKK

Superkul med dylika trädgårdsprojekt, och perfekt när man inte behöver köpa alla växterna utan kan återanvända och hämta i andras trädgårdar också. :-) Hoppas ogräset håller sej i schack nu, men ju tätare man planterar desto bättre brukar det ju gå med den saken!



Härlig fontän!!! :-D



En sån där snitsig vattenstämpel kan jag tyvärr inte göra i mitt bildbehandlingsprogram... Men nåt liknanade går nog - om jag bara nån gång orkar sätta mej in i det! <:-)



Trevlig helg! :-)

2010-05-29 @ 12:28:20
URL: http://annakksfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!