Lunchtorka...


Kommentarer
Postat av: sotarlena

Jag har nåt liknande recept på pannkaka oxå keso i, jättegott. Måste nog göra den igen, flera år sen sist. Vissa recept faller i glömska, hmm (börjar få dåligt minne). ;)

2010-06-23 @ 18:59:15
Postat av: AnnaKK

Keso i plättar/pannkaka var nytt för mej. Låter lite spännande - fast ärligt sagt har jag aldrig gillat keso så värst... <:-) Men med en sto-o-or syltklick kan jag ändå inte tänka mej att det ska vara några problem att få ner dessa!!! :-)

2010-06-24 @ 08:16:11
URL: http://annakk.blogg.se/
Postat av: Saras Inredning

Mums! Jag brukar ha keso i min tjockpannkaka.



Superfin bild!



Ha en underbar Midsommarhelg med 30-årskalajs och allt vad det kan vara för roligt du hittar på =)



Kramkram/Sara

2010-06-24 @ 09:46:03
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!