Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Matmia

Himmel vad hår hon har den tjejen!!! =)) Å vad du håller på och donar och fixar..var tar du orken ifrån???

2010-08-12 @ 19:20:52
Postat av: sotarlena

Freja såg ju något farlig ut på kortet Du tagit (värsta Tigern) typ.

Det där med kostnadsförslag för 500.- har jag oxå varit ut för. På min skrivare som kostade 500:- för drygt 1 år sen då jag köpt den. Ja så garantin hade ju gått ut precis, typiskt. Så jag köpte en ny skrivare, det är ju inte lönt att betala en massa onödiga avgifter.

Lycka till med staketet i morron!

2010-08-12 @ 19:36:06
Postat av: Lizaloop

Mia: Jo du hon har hår som jag vet inte vad!



Lena: Ja dom kan verkligen ta betalt, sjukt irriterande, å man tycker ju den ska hålla mer än 3 månader.

2010-08-12 @ 21:38:26
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Malle o Zassa o Rakel

Lite långt att åka för en kopp kaffe men fina bilder!

2010-08-13 @ 20:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!