Tiden går...


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Hej-Hej!



Nä, det är inte vettigt som tiden rusar på! Sysselsättningsproblem behöver man knappast ha - fast nog är det skönt emellanåt att faktiskt inte behöva göra någonting!? :-)



Njut av kaffeslurken och ha det sen så trevligt resten av dagen också!



Superfina tulpaner förresten - just den färgställningen på dem bara älskar jag! :-)

2009-11-19 @ 09:21:25
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: mia

Hej Liza! Jag funderar på att köpa ett halsband till min mor av dig om det går bra? Grejen är den att hon fyller år på lördag så jag skulle behöva det imorgon, går det att ordna på något sätt?

Det spelar ingen roll vilket av dom det blir, hon gillar blått.. Hur mycket tar du för ett? Kanske att Annika kan ta med sig dom imorgon på något sätt? Går det inte så förstår jag fullständigt, jag har då inga pengar att skicka med henne heller.. DU kan väl maila mig, [email protected]..

Kram!

2009-11-19 @ 16:05:03
URL: http://www.detarvimotvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!