En till uteplats...


Kommentarer
Postat av: Carro

Men jösses, vad du sjåa!

Alltid lika kul att se vad du hittar på;-)

Kramkram

2009-05-21 @ 20:01:23
Postat av: AnnaKK

Jösses vad du håller igång - både snickarna och på egen hand! :-D



Håller nog nere kostnaderna också, skulle jag tro!? Men visst är det bra med helgdagar mitt i veckan, och jobb som då genererar den dubbla lönen eller så! Min timpenning är dessvärre alltid den samma... Men alla pengar som trillar in till hushållskassan är ju välkomna! :-)

2009-05-21 @ 20:51:34
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: gempa

svin bra blir det ju!!!!!!!! Hur mysigt som hels att sitta där och hänga!!

2009-05-21 @ 20:55:58
Postat av: vera

Himmel vad flitig du är , jag lovar att du får komma hit och och bygga!

2009-05-21 @ 21:32:28
Postat av: Daniel

oj så nätt.

Bjud mej snart på grillkväll!

2009-05-22 @ 03:20:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lennart

Det där blir ju en riktigt härlig altan, ordentligt med plats och bra skydd mot ruggigt väder. Antar att du har beställt många soliga sommar- och höstkvällar nu.

2009-05-22 @ 09:28:36
Postat av: Anna

'si fint du gör'

2009-05-22 @ 15:41:03
URL: http://norrlias.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Carro: Jo du... projekt alltid kallas det väl.. ;)

AnnaKK: Visst är det så!

Gempa: Ja, nu måste du snart komma och hälsa på å prova mina uteplatser...hihi har en till under tanken oxå!

Vera: ja, måste styra uppd et där, så vi verkligen kommer och hälsar på er, det tog ju liiiite lång tid innan vi fick tummen ur att ses första gången!!

Daniel: Japp, du är bjuden, när vill du komma??

Lennart: Ja men visst, jag har beställt mycket bra väder framöver, ska det regna så ska det göra det på natten ;)

Anna: Tack!!

2009-05-23 @ 08:35:02
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!